Moje SPP Přejít na hlavní menu

Ikona
Zpět

Právní podmínky použití portálu Moje SPP

1. Úvodní ustanovení

Tyto Podmínky používání Zákaznického portálu Moje SPP (dále jen „Podmínky používání portálu“) upravují podmínky poskytování a používání služby Zákaznický portál Moje SPP společnosti SPP CZ, a.s. (dále jen „poskytovatel“), uživateli (dále jen „uživatel“), jakož i jejich vzájemné vztahy, práva a povinnosti při používání této služby.

Následující pojmy a zkratky mají následující význam:

  • Poskytovatel: společnost SPP CZ, a.s., se sídlem Nové sady 996/25, 60200 Brno, IČO: 28488016, zapsaná v obchodním rejstříku u Krajského soudu v Brně, vložka B 7257.
  • Zákaznický portál Moje SPP: Bezplatná elektronická služba Poskytovatele umožňující Uživateli přístup k zákaznickým údajům Uživatele, jakož i k dalším službám nabízeným Poskytovatelem prostřednictvím portálu Moje SPP. Portál umožňuje využívání obsahu v rozsahu a způsobem stanoveným v podmínkách používání portálu a v souladu s technickými možnostmi portálu Moje SPP. Portál Moje SZP obsahuje zejména historii spotřeby, náhledy faktur, přehled předepsaných záloh, přehled plateb, možnost zadávat některé požadavky (např. změny kontaktních údajů, výše záloh, způsobu platby, bankovního spojení a další změny související se smluvním vztahem s Poskytovatelem). Prostřednictvím portálu je možné provádět neuhrazené platby prostřednictvím platební brány TatraPay. Portál Můj SPP umožňuje podat žádost o dodávku elektřiny a plynu a uzavřít smlouvu online na některé služby poskytované Poskytovatelem.
  • Smlouva: Smlouva o dodávce zemního plynu, elektřiny nebo jiných produktů a služeb Poskytovatele.
  • Uživatel: Smluvní odběratel zemního plynu, elektřiny nebo jiných produktů a služeb Poskytovatele, zájemce o produkty, služby Poskytovatele, kterému Poskytovatel na základě registrace zpřístupnil službu Moje SPP. Uživatelem může být:
  • Domácnost: spotřebitel kategorie Domácnost, který má s Poskytovatelem uzavřenou platnou Smlouvu, nebo potenciální spotřebitel, který má zájem o uzavření Smlouvy s Poskytovatelem, má zájem o využívání produktů a služeb Poskytovatele.
  • Firma: odběratel plynu, elektřiny kategorie Malé podniky a organizace (maloobchod) nebo kategorie Střední a velkoodběr, který má platnou Smlouvu s Poskytovatelem nebo má zájem o uzavření Smlouvy s Poskytovatelem nebo má zájem o využívání produktů a služeb Poskytovatele a který může zřizovat a spravovat přístup pro další sekundární uživatele.
  • Sekundární uživatel: uživatel, kterému primární uživatel typu Společnost s individuální službou zřídí přístup a nastaví omezení pro čtení a správu údajů prostřednictvím služby Moje SPP.
  • Sdílení je možnost uživatele sdílet informace přístupné prostřednictvím portálu Moje SPP s třetími stranami registrovanými na portálu. Sdílení je možné pouze u aktivních smluv.
  • Kontaktní osoba pro přístup: osoba určená uživatelem, která je oprávněna k prvotnímu přístupu do portálu Moje SPP.

2. Přístup a zabezpečení portálu Moje SPP

2.1 Předpokladem zpřístupnění služby Moje SPP uživateli je úspěšná registrace uživatele a aktivace jeho účtu po splnění podmínek stanovených v podmínkách používání portálu.

2.2 Uživatel aktivuje službu Moje SPP řádným vyplněním registračního formuláře na webových stránkách moje.spp.cz, jehož součástí je souhlas Uživatele s těmito Podmínkami používání Portálu, jakož i se Zásadami zpracování osobních údajů pro používání Portálu Moje SPP.

Podmínky úspěšné registrace a aktivace účtu Uživatele na portálu Moje SPP:

(a) vyplnění požadovaných polí registračního formuláře a kliknutí na tlačítko „Registrovat“.

b) Potvrzení registrace kliknutím na odkaz zaslaný na registrovanou e-mailovou adresu prostřednictvím notifikačního e-mailu.

c) Na základě konečného potvrzení registračních údajů systém zaregistruje uživatele v portálu Moje SPP.

2.3 Veškeré úkony a činnosti sekundárních uživatelů se považují za úkony a činnosti podnikového uživatele, který pro ně zřídil přístup do aplikace Moje SPP a který za tyto úkony a činnosti odpovídá, jako by je činil svým jménem.

2.4. Uživatel odpovídá za správnost údajů uvedených v registračním formuláři aplikace Moje SPP a musí ve svém uživatelském profilu vždy uvádět úplné, správné a aktuální údaje.

2.5 Uživatel je povinen neprodleně informovat poskytovatele o všech změnách na straně uživatele týkajících se smluvního vztahu s poskytovatelem, zejména o změnách jména, příjmení, obchodní firmy, adresy (včetně elektronické adresy), sídla, oprávnění k jednání, telefonního čísla pro zasílání oznámení apod.

3. Odpovědnost za škodu

3.1 Přihlašovací údaje a přihlašovací heslo (dále jen „přihlašovací údaje“) slouží výhradně pro potřeby uživatele, jsou nepřenosné a nepřenosné a poskytovatel neodpovídá za zneužití těchto údajů třetími osobami v důsledku nedostatečného zabezpečení a ochrany dat ze strany uživatele. V případě ztráty, odcizení, odtajnění nebo vyzrazení přístupových údajů ze strany Uživatele odpovídá Uživatel za jejich zneužití a také za škody, které Poskytovateli v souvislosti s tímto zneužitím vzniknou.

3.2 Uživatel je povinen neprodleně informovat Poskytovatele o jakémkoli neoprávněném použití služby Moje SPP nebo zneužití přihlašovacích údajů třetími osobami. Poskytovatel neodpovídá za jakoukoli škodu způsobenou Uživateli v důsledku porušení této povinnosti, jakož i v důsledku používání služby Moje SPP v rozporu s těmito Podmínkami používání a obecně závaznými právními předpisy.

3.3. Škody, které Uživateli vzniknou úmyslně, z nedbalosti, porušením Podmínek používání portálu nebo zneužitím přihlašovacích údajů třetí osobou, nese Uživatel. Poskytovatel neodpovídá za škody vzniklé v souvislosti s poruchami na zařízeních Uživatele nebo v důsledku nemožnosti navázat odpovídající spojení mezi Poskytovatelem a Uživatelem. Vzhledem k tomu, že spojení probíhá prostřednictvím veřejných nebo soukromých sítí, Poskytovatel neodpovídá za kvalitu přenosu dat v těchto sítích a za důsledky nekvalitního, změněného nebo přerušeného přenosu.

4. Používání služby Moje SPP

4.1. Přístupem ke službě Moje SPP získá uživatel přístup ke smluvním údajům nebo odběrným místům, pro které existuje smluvní vztah s poskytovatelem. V případě hromadně obsluhovaných zákazníků z řad domácností a podnikatelů musí být pro úspěšné automatické přiřazení odběrných míst uvedena e-mailová adresa a telefonní číslo, které byly Poskytovateli poskytnuty spolu se smlouvou, jinak bude Uživatel vyzván k doplnění údajů. V případě individuálně obsluhovaných zákazníků typu Firma probíhá přiřazení odběrných míst v koordinaci s příslušným obchodním manažerem.

4.2 Uživatel je povinen používat portál Moje SPP v souladu s těmito Podmínkami používání portálu a obecně závaznými předpisy.

4.3 Služba Moje SPP je poskytována nepřetržitě, s výjimkou zrušení služby Moje SPP podle článku 5 těchto Podmínek používání portálu, případů údržby systému nezbytné pro zajištění funkčnosti a bezporuchového provozu systému, nepředvídaných technických poruch na straně uživatele nebo poskytovatele.

4.4. Na portálu Moje CAP je zakázáno zveřejňovat jakékoli nezákonné, výhružné, hanlivé, obscénní informace nebo materiály urážející lidskou důstojnost, hanobící osoby na základě rasy, pohlaví, náboženství, sexuální orientace, věku nebo s jakýmkoli diskriminačním charakterem. Na portálu Moje SPP je zakázáno zveřejňovat nebo šířit nepravdivé informace o produktech, činnostech a službách poskytovatele nebo uživatelů.

4.5. Změny a požadavky provedené uživatelem prostřednictvím portálu Moje SPP jsou pro uživatele i poskytovatele právně závazné.

4.6 Veškeré změny provedené Uživatelem prostřednictvím portálu Moje SPP, které mění obsah Smlouvy, se považují za písemný dodatek ke Smlouvě, aniž by bylo nutné uzavírat písemné dodatky. Změnu Smlouvy lze prostřednictvím portálu Moje SPP provést pouze v rozsahu, v jakém se podle příslušné Smlouvy nevyžaduje písemný dodatek ke Smlouvě.

4.7 Uživatel může podat stížnost, reklamaci, reklamaci faktury a uhradit fakturu prostřednictvím portálu Moje SPP prostřednictvím portálu platebního bankovnictví.

4.8 Uživatelé, kteří mají s Poskytovatelem uzavřen smluvní vztah, mají možnost aktivovat si prostřednictvím portálu Moje SPP službu elektronického doručování faktur (dále jen „eFaktura“). Elektronicky doručená eFaktura je považována za daňový doklad ve smyslu § 71 zákona č. 222/2004 Sb. o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, a je tedy plnohodnotnou náhradou faktury v listinné podobě. Aktivací služby eFaktura vzniká poskytovateli právo doručit její originál pouze v této podobě.

4.9 Elektronické dokumenty doručené prostřednictvím portálu Moje SPP se považují za doručené, jakmile jsou zpřístupněny na portálu Moje SPP.

5. Zrušení služby Moje SPP

5.1. Uživatel je oprávněn požádat poskytovatele o zrušení služby Moje SPP písemnou žádostí zaslanou poskytovateli. Poskytovatel zruší přístup Uživatele ke službě Moje SPP do 30 dnů ode dne obdržení této žádosti.

6. Zpracování osobních údajů

6.1 Poskytovatel zpracovává v souladu s nařízením (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a zákonem č. 18/2018 Sb. o ochraně osobních údajů osobní údaje Uživatele za účelem registrace a přístupu do portálu Moje CAP. Poskytnutí požadovaných osobních údajů je smluvním požadavkem a v případě jejich neposkytnutí může Poskytovatel odmítnout umožnit přístup do portálu Moje SPP.

6.2 Další informace o zpracování osobních údajů uživatelů naleznete v poskytnutých Zásadách ochrany osobních údajů, jejichž aktuální verze je vždy k dispozici v našich zákaznických centrech a také na našich webových stránkách o ochraně osobních údajů.

7. Závěrečná ustanovení

7.1 Vyplněním a odesláním registračního formuláře Uživatel prohlašuje, že byl seznámen s těmito Podmínkami používání Portálu, souhlasí s jejich obsahem a zavazuje se je dodržovat.

7.2 Poskytovatel si vyhrazuje právo tyto Podmínky používání portálu měnit, doplňovat nebo rušit. Změnu Podmínek používání portálu zveřejní Poskytovatel na portálu Moje SPP prostřednictvím moje.spp.sk. Zveřejněním nových Podmínek používání Portálu pozbývají předchozí Podmínky používání Portálu platnosti a účinnosti.

7.3 Poskytovatel má právo tyto Podmínky používání Portálu měnit, a to za předpokladu dodržení povinností vyplývajících z obecně závazných právních předpisů. Tyto Podmínky užívání Portálu pozbývají platnosti nabytím účinnosti nových Podmínek užívání Portálu vydaných Poskytovatelem podle předchozí věty, které nahradí tyto Podmínky užívání Portálu. Poskytovatel oznámí uživateli nové nebo změněné Podmínky používání portálu před jejich účinností jejich zveřejněním prostřednictvím portálu Moje SPP nebo jiným vhodným způsobem.